Wyłączenie programowe polega na odpowiedniej modyfikacji sterownika silnika w samochodzie ciężarowym, maszynie budowlanej, ciągniku rolniczym. Po naszej modyfikacji samochód nie będzie przechodził w tryb awaryjny ograniczenia mocy czy tez ograniczenia prędkości do 20km/h, cały układ jest w pełni diagnozowalny przez komputery serwisowe, nie wyciągamy żadnych bezpieczników, wszystkie czujniki działają.

Modyfikacje wykonujemy indywidualnie do potrzeb klienta – układ SCR dalej działa i pobiera płyn lub układ nie pracuje.

Zastosowanie:

Nasze rozwiązanie możemy wykonać w samochodach ciężarowych EURO 5:

  • MAN – TGX, TGA, TGS, TGM
  • DAF – 105XF, CF, LF45
  • IVECO – STRALIS, EUROCARGO, TRAKKER
  • VOLVO – FH, FL, FE, FM
  • RENAULT – PREMIUM, MAGNUM, MIDLUM, KERAX
  • SCANIA – R,P,G, T
  • MERCEDES-BENZ – ATEGO, ACTROS MP2, MP3, MP4

Samochody ciężarowe EURO 6

  • DAF 
  • MAN
  • RENAULT 
  • SCANIA
  • IVECO
  • MERCEDES-BENZ 
  • VOLVO

Sprzęty rolnicze:

  • NEW HOLLAND
  • FENDT
  • DEUTZ
  • VALTRA
  • CASE
  • CLAAS
  • MASSEY FERGUSO
  • I WIELE INNYCH

Cały proces jest w 100% bezpieczny dla silnika i całkowicie odwracalny.
Więcej szczegółów udzielimy telefonicznie oraz odpowiemy na dodatkowe pytania
Usługę świadczymy na terenie całego kraju i UE – DOJAZD DO KLIENTA

Cenę ustalamy indywidualnie

Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na naszych stronach należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. AdBlue® jest prawnie chronionym zarejestrowanym znakiem towarowym, który należy do organizacji VDA Verband der Automobilindustrie e.V. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na naszych stronach użyte są w celach informacyjnych. Towary oferowane na niniejszej stronie, jako dedykowane dla towarów określonych producentów, nie zostały przez nich wyprodukowane, ani zatwierdzone, jak też nie są przez nich rekomendowane.